Google+ Followers

Thursday, September 11, 2014

Jatuh Cinta Lagi???

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Entri pada petang Khamis yang sibuk.

Sangat busy menyiapkan tempahan banner dan banting dari pelanggan. Alhamdullilah, bisnes semakin maju jaya.

Sungguh aku tidak pernah menyangka hatta membayangkan bahawa aku akan terjebak dalam perniagaan percetakkan ini. Memang pada awalnya, aku kurang berminat. Kerana kerja-kerja men design ini adalah diluar kemahiran yang aku ada.

Sejak dibangku sekolah rendah lagi, cikgu dah 'mug' aku ni adalah pengguna otak kanan. Masa matapelajaran matematik, aku boleh bantai buat esei. Wahaha... aku memang tak suka buat perkara yang aku tak nak buat.

Tapi, semua itu tidak mustahil dengan adanya usaha yang berterusan. Aku banyak mengikuti kursus dan latihan dalam bidang rekaan grafik. Walaupun taklah sehebat mana, tapi aku akan tetap berusaha untuk memberikan hasil yang terbaik kepada semua pelanggan.

Okeylah... mukaddimah panjang2 tu sebenarnya bukan apa. Aku nak bagitau yg aku skrg ni dah mula jatuh cinta balik dengan dunia penulisan aku dulu tu. Nak pendekkan cerita lagi, semua itu berlaku apabila aku terjumpa gambar mamat ni kat google. Wahaha..terus aku berangan sampai pengsan.




Kerana dialah sekarang hidup aku kucar kacir. Tengah mendesign kad kahwin, aku teringat kat dia. tengah buat banner, aku nampak muka dia. Wah, aku dah jatuh cinta kat hero aku nilah. Nama dia Farish Razak. Kalau korang nak baca pasal dia boleh klik kat sini : http://azlinahazri.blogspot.com/2014/08/cintaku-original-not-for-sale.html

Dan kalau korang rasa korang pun dah jatuh cinta kat dia macam aku skrg ni, korang bolehlah klik link2 kat sidebar tu ek?? Aku hanya update setakat hari ni sampai bab 6 sahaja kerana aku dalam proses menyiapkannya.

So, harap korang2 yg baca ni akan enjoy membaca karangan aku yang byk typo sbb keadaan aku menaip masa tu sangatlah tidak selesa. Tak sempat nk edit2 sebab masa yg sgt terhad. Maklumlah buat banyak kerja dlm satu masa.

Insya Allah, aku nak jadikan impian aku suatu masa dahulu untuk menjadi seorang novelis menjadi kenyataan kali ini. Aku akan mencuba nasib dengan menyiapkan manuskrip ini dalam masa terdekat.

Doakan aku berjaya ek?

Bye!


Nah, layan lagi beberapa gambar hero aku ni. 






Handsome, kan?? Huhu...