Monday, April 15, 2013

Tag Heuer untuk My Hubby?


Esok dah 17 April 2013...wah! cepatnya masa berlalu...


apa yg mahal sangat dengan jam yg cenggini??

Esok birthday my hubby yang ke...dot...dot...dot...( rahsia!) ekekeke...
dia mintak jam tag heuer kau!
hahaha...kitorang mmg mcm ni, setiap kali birthday dia atau aku, kitorang akan bgtau apa yg kitorang nak. Bagi aku cara ni lebih sesuai kot dengan jiwa aku yg tak berapa nak romantik dan suka suprise2 bagai tu.

aku tak suka kalau dapat present yg aku tak pakai, yg bukan taste aku. So kitorang decide klau nk beli present birthday, tanya dulu. Hahaha...bunyi macam meterialistik sikit sebab yelah, nakkan hadiah! wawawa... so, aku dengan muka rileks nya senyum ajelah time dia ckp nak jam tu!

Ok. aku pun pegi kedai jam...

belek punya belek...ternganga aku kat situ!

apa tidaknya? Paling murah harganya adalah RM 2,180.00 after less 20%!

ayoyo...rabak poket aku!

dalam hati tertanya2, kat pasar malam ada tak jual yg ciplak punya?? aku nak pegi beli...hahaha

Apa2 pon, hari ni seyes aku sakit kepala! duit dahlah melayang...ada satu lagi hadiah nk kena prepare ni. untuk si anak sulong aku tu belom pikir lagi nk beli apa.

aduyai...kenapalah diorang lahir pada tarikh yang sama? pokailah aku cenggini...

si sulong dah cakap hari tu nak ipad mini. Huh, mati! ipad cina jelah aku carik lepas ni

Untuk Hubby dan Anak sulong ku...

SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG!

p/s: hari lahir aku nanti aku dah plan nak gelang emas yg aku dh usha hari tu. itu pasallah aku sabar aje pegi beli Tag Heuer tu...hahaha..ada ubi ada batas sayang! i dah beli hadiah, u kena balas, okey??



2 comments:

  1. kalau harge mcm tu lina...hadiah tahun depan dah kene mintak tahun ni heheheheh.....

    ReplyDelete
  2. itulah pasal...hahaha

    itulah akibatnya dapat laki dan anak yg high taste dan high maintainance...

    ReplyDelete